Livet leker.....FAN

Allt är så jobbigt mellan mej och min fru nu:(
Jo jag vet att de e jag själv som har gjort så allt är som det är och jag förtjänar all skit som jag kan få.

De t är inte pga skiten jag får ifrån henne som jag tycker det är pest, det är pga att jag har gjort henne så illa och
att hon är värd allt gott i livet....
Vad kan man göra för att gottgöra en sådan sak som jag gjort mot min fru??
Finns det egentligen något som kan göra det?

Allahjärtans dag idag är det ju, vet inte om jag vågar köpa något åt henne eller om hon kommer att ta det som ett hån bara!!:(

Fan så jag har ställt till det för mig nu!

En del tycker säkert att det är väldigt mycket självömkan här men de beror på att jag älskar min fru så mycket
och jag bara vill inte förlora henne för allt i världen.

Hon ställde en fråga till mig igår, Vad skulle du göra om jag va otrogen emot dig???
"Jag skulle dumpa dig direkt" Svara jag rätt snabbt!!
Fan vilken hycklare jag är.....
Jag är ju en människa jag själv hatar...

Annars då??
Jo de e fint, är med min son och bara softar lite med tv och god frulle..

Händer idag då?
Skulle vart iväg på skoter dag med klubben men känner föga för det..

Ska du göra istället då??
Ja de va en bra fråga, gå ut med Tarzan en sväng och busa i snön kanske...

Nej nu e de frulle dax, tjohooooooo.............PÅ ER!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0