Mår skit!

Pratade med frun igår innan vi somnade och hon berätta för mig att hon ibland tänker på att hämnas pga de jag har gjort mot henne.
Jag kom direkt i tankarna på om de e värt för oss att fortsätta med varandra då!?
Jag menar vad e de för liv tillsammans om man ska leva i rädsla för att hon ska gå ut och hitta någon eller jag gör de emot henne igen??
Är de ett liv man vill utsätta sin son för??
Hur bra kommer vi må av att leva så??
Har knappt sovit något i natt och är trött som fan just nu men kan inte släppa tanken på de som sades igår......

Vad ska man göra, ska man försöka vidare eller ska man skita i allt och inte låta allt gå ut över våran son??
Antar att de e de det kommer att göra i slutändan med allt bråk och tjaffs som de kan komma att bli mellan mig och frun.

Fan va komplicerat allt kan vara ibland.
Har märkt att att bli förlåten för en sådanhär sak inte spelar en jävla roll överhuvudtaget när de kommer till kritan för
man har iaf tankar i huvudet och ingen som helst tillit......
Vad ska vi göra egentligen???????

Mr D

Kommentarer
Postat av: Jeanette

ja det e skit kul ;) Nu får du börja lyssna på 107.5 helt enkelt! ;)

2009-02-18 @ 11:57:15
URL: http://itsonlymythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0