Otrogen:(

Jag har sårat min fru mitt barn och alla i våran närhet!!
Jag har alltid sagt till mej själv att jag aldrig skulle vara otrogen..
Ändå är jag det??!!
Jag kan inte fatta varför jag har varit det, hur jag tänkte när jag var det eller hur jag ens gick med på att träffa kvinnan i fråga från första början.

Vi är en familj på mej min fru och våran lilla son.
Vi har de bra ihop och har alltid haft det så jag förstår inte vad de är som fått mig till detta skit.
Jo jag vet att jag tänkt med min kuk så de behöver ingen vara vänlig att berätta för mig..
Jag undrar bara varför jag gjort det!!
Jag älskar min fru över allt annat, hon betyder allt för mej.
Hon har frågat mej varför flera gånger men jag kan inte ge henne något bra svar på det.

Hon har valt att leva kvar med mig och fortsätta som vanligt vilket jag är otroligt tacksam för, det är ju inte alla som får en andra chans efter en sådan handling.

Jag har valt att vara anonym till att börja med för att inte såra närstående osv...

Finns de någon som är i samma situation som jag är i eller rättare sagt satt mej i själv???
De e klart de gör de:(

Jag hatar mej själv som fan!!!!!!!!!!!!!!!!

The Dog...........

Kommentarer
Postat av: Sofia

Läs gärna om allt mellan himmel och José i min blogg :)

2009-02-12 @ 18:07:52
URL: http://bananvecka.blogg.se/
Postat av: Natasha Roxy

tack:)

2009-02-12 @ 21:38:31
URL: http://crazydoll.blogg.se/
Postat av: Marina

Sv; Jofan, det är sjukt bra :)

2009-02-13 @ 21:48:04
URL: http://maalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0